Garantie

De garantie op de producten aangeboden op onze site vallen normaliter onder de fabrieksgarantie van desbetreffende fabrikant of importeur. Indien deze niet aanwezig is dan geldt de wettelijke garantietermijn.

In het geval dat je garantie wenst te claimen, dien je contact met ons op te nemen. Dit kan door een e-mail te sturen naar onze klantenservice via [email protected]. Houd er rekening mee dat er een aantal voorwaarden zijn verbonden aan het claimen van garantie.

Uitgesloten van garantie

Onze leveranciers stellen eisen aan hoe een product is behandeld als je aanspraak wilt maken op de garantie. In de volgende gevallen is een product in ieder geval uitgesloten van garantie:

  • defecten of slijtage als gevolg van nalatig onderhoud;
  • als er veranderingen in of aan het artikel zijn aangebracht;
  • als de datum op de factuur is gewijzigd of onleesbaar is gemaakt;
  • door gebreken die zijn ontstaan door niet met bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik zoals het niet volgen van de bijbehorende gebruiksaanwijzingen;
  • beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid;
  • bij van buiten komend onheil zoals blikseminslag en dergelijke;
  • oververhitting door centrale of andere verwarming of door het gebruik van een hoger wattage dan voorgeschreven;
  • blootstelling aan vochtigheid, extreme warmte of zonlicht of extreme koude;
  • kosten veroorzaakt door derden voor reparatie van een defect artikel worden niet vergoed;

Artikel defect bij aflevering

Als u een artikel heeft ontvangen dat u niet heeft besteld of kapot is aangekomen, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via ons e-mailadres [email protected] of per telefoon 0318-762855. Onze klantenservice is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur. Wij zullen er voor zorgen dat dit z.s.m. voor u wordt opgelost.