Betaalmogelijkheden

Bij Kids Decoshop kan je uit verschillende betaalmogelijkheden kiezen. Zo kun je vooraf betalen met iDEAL, Mistercash of per bankoverschrijving. 

iDEAL

Je kunt je bestelling vooraf betalen met iDEAL, online via je eigen bank. Dat betekent dat je het gevraagde bedrag voor ontvangst van je bestelling betaalt. Het grote voordeel van iDEAL is dat we de goederen gelijk kunnen leveren nadat de betaling is afgerond.

Zo werkt het:

  1. Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kun je gebruik maken van iDEAL.
  2. Je plaatst je bestelling en je kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.
  3. Je wordt doorgeleid naar je eigen internetbankier omgeving, waar je betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en doe een betaling.
  4. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Kids Decoshop krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.
  5. Als je je e-mailadres opgeeft, ontvang je via e-mail een bevestiging van je betaling.

(Internationale) Bankoverschrijving

Bij een bankoverschrijving maak je zelf, na het plaatsen van jouw bestelling, het orderbedrag over op de rekening van Kids Decoshop. Dit kun je doen via een overschrijvingskaart die je bij jouw bankpapieren bewaart of je kunt de betaling in orde maken via tele- of internetbankieren.

Unieke betalingsgegevens

Let tijdens het bestelproces goed op, want tijdens de stap waar je voor bankoverschrijving kiest, krijg je alle gegevens die je nodig hebt om het geld over te maken. Bovendien ontvang je een e-mail met daarin jouw betaalgegevens.

  • Totaalbedrag van jouw bestelling (incl. verzendkosten en BTW).
  • Rekeningnummer en naam waar het bedrag op overgeschreven moet worden: 1194.32.579 t.n.v. Kids Decoshop te Veenendaal.
  • Het referentienummer van de betaling

Let op:

Het is erg belangrijk dat de referentienummer bij de betaling klopt, anders herkent het systeem jouw betaling niet. Indien je het referentienummer niet kunt vinden, neem dan alsjeblieft contact op met de klantenservice.

Internationale bankoverschrijving

Als je vanuit België met bankoverschrijving wilt betalen, dan selecteer je "Internationale Overboeking". Je moet dan ons BIC en IBAN nummer gebruiken bij de betaling. Hier volgen onze gegevens:

IBAN: NL37 RABO 0119.4325.79
BIC code: RABONL2U
Ten name van: Kids Decoshop
Plaats: Veenendaal

Betalingen via (Internationale)Bankoverschrijving dienen binnen 14 dagen op onze rekening te worden gestort. Is de betaling na 14 dagen niet binnen dan wordt je order automatisch geannuleerd. 

Contante betaling

Komt u uw bestelling op onze vestiging ophalen dan kunt u eveneens contant te betalen. Op deze manier betaald u geen verzendkosten. 

Verwerking betalingen

Betalingen via iDEAL worden direct verwerkt. De gemiddelde tijd voor het verwerken van overboekingen is 5 werkdagen. 
 
Is je betaling na de bovengenoemde periodes nog niet verwerkt of klopt er iets niet, neem dan contact met ons op. We lossen het zo snel mogelijk voor je op.

Betalingsherinnering

Wanneer je een betalingsherinnering hebt gekregen dan hebben wij voor (het deel van) de betreffende bestelling nog geen betaling van je ontvangen. Het duurt maximaal 5 dagen totdat wij een betaling verwerkt hebben. Als je de betaling langer geleden hebt voldaan, dan verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice, dat kan telefonisch of per email. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we je vriendelijk je bestelnummer te vermelden of bij de hand te houden.

Hoe neem ik contact op over mijn facturen of betalingen?

Indien je een vraag hebt over jouw betalingen of facturen en je kunt het antwoord niet vinden op deze pagina of in jouw account, dan kan je jouw vraag voor een snelle en juiste afhandeling sturen naar [email protected]. Vermeldt hierbij alsjeblieft de volgende gegevens:

  1. Het bestel- of factuurnummer
  2. Het betaalde bedrag
  3. De datum van betaling
  4. Het rekeningnummer waarnaar je het bedrag heeft overgemaakt
  5. Het betalingskenmerk dat op jouw afschrift vermeld staat
  6. De door jou gebruikte bankrekening
  7. De naam van de rekeninghouder